Er zijn verschillende manieren waarop u een storingsverzoek kunt melden, namelijk;
- Telefonisch via +31 (0)180-646 666 (NL) - ma-vrij tussen 08.30 en 17.00 uur
- Via het webformulier
- Via de mail op emailadres service.benelux@lifefitness.com
Door alle gegevens online volledig in te vullen kunnen wij u zo efficient mogelijk van dienst zijn. Een concrete storingsmelding zorgt ervoor dat wij redelijk goed kunnen inschatten of de servicemonteur wel of geen onderdelen nodig heeft voor het servicebezoek. Die onderdelen geven we in de meeste gevallen alvast mee met de monteur om er voor te zorgen dat we in meer dan 90% van de gevallen de storing tijdens het eerste bezoek verhelpen.
Wat mag u van ons verwachten?
Om u zo min mogelijk te belasten is het ons doel een ‘first time fix’ te realiseren van minimaal 90%. Dat wil zeggen dat de monteur in 9 van de 10 keer de storingsmelding in een bezoek voor u kan oplossen.
Bovendien zijn wij in staat om in circa 90% van de storingsmeldingen deze binnen een week af te ronden. Op ieder moment hebben wij de meest gangbare onderdelen op voorraad in Nederland of elders in Europa. Dit helpt om de onderdelen zo snel mogelijk bij u of de monteur te krijgen.
Onze service monteurs zijn hoog opgeleid en goed getraind. Bovendien worden onze monteurs periodiek gecertificeerd om de kennis en vaardigheden op het hoogst haalbare niveau te houden.