Hoewel regelmatig controleren, smeren en schoonhouden van onze fitnesstoestellen altijd ten goede komt aan de kwaliteit en duurzaamheid, raden we aan om deze ook nog periodiek te laten onderhouden door een Life Fitness monteur.
Deze kijkt het toestel volledig na, ook onder de kappen, maakt deze schoon, stelt deze bij waar nodig en test deze vervolgens netjes af. Na het onderhoud ontvangt u, op basis van terugkoppeling van onze monteur, eventueel aanvullende offertes per toestel voor verder herstel of ter vervanging van versleten onderdelen.
Op deze manier bent u niet alleen verzekerd van een goed werkend en veilig toestel; maar bent u meteen op de hoogte van eventuele aankomende reparaties.
Wanneer u een onderhoud wilt inplannen; ontvangen wij graag de volgende gegevens:
- Naam bedrijf en locatie van de toestellen.
- Aantal toestellen; verdeeld in cardio en kracht (indien mogelijk met serienummers)
- Eventueel een voorkeursdag of tijd waar we rekening mee kunnen houden bij het inplannen van de afspraak.
Indien toestellen tijdens het onderhoud ook gerepareerd dienen te worden; ontvangen wij daarvan per toestel; het serienummer en de klacht. Op deze manier kunnen wij eventuele onderdelen alvast meesturen met de monteur.
U kunt ook overwegen om het onderhoud onder te brengen in een van onze Service Contracten. Hiermee bent u verzekerd van een jaarlijks onderhoud, met oplopende kortingen op onderdelen en arbeidskosten tegen een vast bedrag. Zo komt u voor zo min mogelijk verrassingen te staan!
Direct een onderhoud aanvragen? Klik dan HIER!