Een aanvraag indienen

Beschrijf kort het onderwerp van uw aanvraag.

Selecteer het type serviceverzoek waar we u mee van dienst kunnen zijn. Voor aanvragen die niet gerelateerd zijn aan service, gebruik de volgende link: http://bit.ly/LF-sales-contact

De naam van het bedrijf of uw eigen naam in het geval van een particuliere aanvraag

Naam van de aanvrager

Hoe kunnen we u bereiken?

Openingstijden in het geval van een monteursbezoek

Hoeveel toestellen wilt u aanmelden voor reparatie?

Hoeveel unieke onderdelen wilt u invoeren? Gelieve overige onderdelen (7+) in het opmerkingenveld te noteren.

Hoeveel unieke onderdelen wilt u invoeren? Gelieve overige onderdelen (7+) in het opmerkingenveld te noteren.

Het serienummer van het toestel dat reparatie nodig heeft. U vindt het serienummer op een wit/grijze sticker op het toestel. Algemeen vermeld als "S/N" of "Serial". Voor meer instructies, zie: http://bit.ly/2uuXwAu

Het type toestel, bijvoorbeeld: "Insignia Seated Leg Press", "770AT Arc" of "IC7"

Beschrijf het probleem zo gedetailleerd mogelijk

Voer het artikelnummer of beschrijving in (indien niet beschikbaar), bijvoorbeeld: "0017-00003-0685" of "aandrijfriem voor serienummer ABC123456". Vind artikelnummers via de volgende link: https://www.lftechsupport.com/web/document-library/documents

Voer het artikelnummer of beschrijving in (indien niet beschikbaar), bijvoorbeeld: "0017-00003-0685" of "aandrijfriem voor serienummer ABC123456". Vind artikelnummers via de volgende link: https://www.lftechsupport.com/web/document-library/documents

Selecteer de reden om het onderdeel terug te sturen. Bij overig, gelieve toe te lichten in het opmerkingen veld.

Op welke order heeft u de onderdelen besteld die u wilt retourneren? Referentienummers beginnen doorgaans met C... of S...

Wilt u een bestelnummer aan uw bestelling toevoegen? Dit nummer zullen we vermelden op uw orderbevestiging en factuur. Noteer het nummer en waarde, zodat we dat kunnen verifiëren.

Om hoeveel cardio toestellen gaat het?

Om hoeveel krachttoestellen gaat het?

Wilt u meer informatie ontvangen over de mogelijkheden van een servicecontract en profiteren van additionele voordelen?

Heeft u een voorkeursdatum waarop we het onderhoud van deze toestellen kunnen inplannen?

(Aanvullende) informatie over uw aanvraag. Dit is de "inhoud" van de communicatie met ons support team.

Bestand toevoegen of bestanden hier neerzetten