Beschrijf kort het onderwerp van uw aanvraag.
Selecteer het type serviceverzoek waar we u mee van dienst kunnen zijn. Voor aanvragen die niet gerelateerd zijn aan service, gebruik de volgende link: http://bit.ly/LF-sales-contact
De naam van het bedrijf of uw eigen naam in het geval van een particuliere aanvraag
Naam van de aanvrager
Hoe kunnen we u bereiken?
Openingstijden in het geval van een monteursbezoek
Hoeveel toestellen wilt u aanmelden voor reparatie?
Hoeveel unieke onderdelen wilt u invoeren? Gelieve overige onderdelen (7+) in het opmerkingenveld te noteren.
Het serienummer van het toestel dat reparatie nodig heeft. U vindt het serienummer op een wit/grijze sticker op het toestel. Algemeen vermeld als "S/N" of "Serial". Voor meer instructies, zie: http://bit.ly/2uuXwAu
Het type toestel, bijvoorbeeld: "Insignia Seated Leg Press", "770AT Arc" of "IC7"
Beschrijf het probleem zo gedetailleerd mogelijk
Voer het artikelnummer of beschrijving in (indien niet beschikbaar), bijvoorbeeld: "0017-00003-0685" of "aandrijfriem voor serienummer ABC123456". Vind artikelnummers via de volgende link: https://www.lftechsupport.com/web/document-library/documents
Selecteer de reden om het onderdeel terug te sturen. Bij overig, gelieve toe te lichten in het opmerkingen veld.
Op welke order heeft u de onderdelen besteld die u wilt retourneren? Referentienummers beginnen doorgaans met C... of S...
Wilt u een bestelnummer aan uw bestelling toevoegen? Dit nummer zullen we vermelden op uw orderbevestiging en factuur. Noteer het nummer en waarde, zodat we dat kunnen verifiëren.
Om hoeveel cardio toestellen gaat het?
Om hoeveel krachttoestellen gaat het?
Wilt u meer informatie ontvangen over de mogelijkheden van een servicecontract en profiteren van additionele voordelen?
Heeft u een voorkeursdatum waarop we het onderhoud van deze toestellen kunnen inplannen?
(Aanvullende) informatie over uw aanvraag. Dit is de "inhoud" van de communicatie met ons support team.